19 september

Godmorgon!

Har egentligen studiedag idag så varför sover jag inte. Jo dumt nog valde jag sova hos syster och nu är jag vaken, haha. I lördags var det hemmafest, men innan vi drog dit förfestade vi först i Bellas lägenhet och runt kl 22.00 nån gång gick vi vidare. Hade i alla fall riktigt kul större delar av kvällen. Skönt var det i alla fall att inte vara på krogen, hemmafester är egentligen så mycket roligare.
Nu idag måste jag först städa Bellas lägenhet för att sedan gå hem och städa mitt egna rum. Sen tänkte försöka dra mitt arlse ner till körskolan och göra lite prov. Om inte ska jag i alla fall ligga och läsa boken hemma. Måste även plugga idag då jag har en engelska läxa som ska in imorgon.

/Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0